Májtranszplantáció Essenben

Lili vagyok, 15 évesen kezdtem ezt a blogot de azóta eltelt 3 év... korábban kétszer átestem már májátültetésen. Egyik sem sikerült, de a második beültetett májam elkísért mostanáig... A történetem: http://trappancs.hu/index.php/lili Kézművesblogom: http://liligyongy.blogspot.com Fényképek: https://picasaweb.google.com/liligyongy E-mail címem: liligyongy@gmail.com

Hozzászólások

  • szucs szandra: Ja ja (2015.04.18. 00:00) Útra keltünk
  • NZita: Kedves Lili! Nagyon szorítunk Neked! Várjuk a jelentkezésedet! Baráth Andi Hegyi Kati (egy trapis anyuka) Noszkay Zita (Andi anyukája) (2014.02.25. 19:05) Március 16. Az első nap
  • Ernő88: Kitartást kívánok :) (2011.04.01. 20:46) március 07
  • csteri: nagyon utálom,amikor eltűnik a kommentem,na mégegyszer!! szia drága Lili! Örülök hogy a legtöbb vizsgálaton már túl vagy,az MR tényleg szörnyű hangokat ad.Adrival be szoktam menni a vizsgálatra és bevallom féltem ezektől a földöntúli hangoktól,de te már szerencsére túl vagy rajta!Jó gyöngyözést,mire hazajössz nálunk is megjelennek újabb gyöngyfűzős könyvek-saját kiadás,megleplek vele majd :) puszi,Teri (2011.03.28. 20:52) március 28
  • csteri: Remélem a legtöbb vizsgálaton már túl vagy,írj hogy mikortól leszel listás,és kaptál-e sok pontot ,hogy mielőbb te kerülj sorra. puszi,Teri (2011.03.27. 15:49) március 22.

március 09

2011.03.09. 21:52 liligyongy

 A mai nap nagyon hosszú volt.Pestre mentünk elintézni amit még kellett a kiutazáshoz.

Míg anyáék intézkedtek addig engem elvittek Timiékhez.

Csinált nekem finom levest és meggyes sütit.:)

Segített a netbookomra tenni zenét,játékot,filmet és még egy pár dolgot megmutatott.

A cicái nagyon cukik voltak csak sajnos Bohóc elmenekült és egész végig nem engedte, hogy hozzányúljak.Mili viszont megengedte, hogy megdögönyözzem.

Aztán vettünk egy pár gyöngyöt amire még szükségem volt.

És végül elmentünk Julihoz kezelésre.

 

Mikor hazaértünk Mancika rettenetesen boldog volt össze-vissza ugrált,szaladgált.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://liligyongy.blog.hu/api/trackback/id/tr152726354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása